Nailbox 11/2013...něco pro nehtové maniačky :)

Na Facebooku se objevila výzva, že Nailbox podaruje blogerkám listopadový box na testování. Řekla jsem si "proč to nevyužít", i přesto, že jsem se už zařekla, že si "boxy" prostě pořizovat nebudu :) ...ale zase, tento byl za prvé zdarma a za druhé, vůůůůbec jsem ho neznala, netušila co od něj čekat, tak to mojí zvědavosti prostě nedalo :)


Slovo dalo slovo a během krátké doby dorazil :) Tím, že už jsem měla Senzabox i Ladybox, budu trošku srovnávat, ok? :D

Balení celkem fajn, milé. Líbí se mi tvar krabičky, jen škoda, že není "tvrdší". Čekala jsem, že bude tvrdá stejně jako lady/senzabox, kdy krabičky používám dodnes na roztřídění kosmetiky v šuplíku :) Tato je tak v roztomilých rozměrech, že jsem si už plánovala jak s ní "naložím", ale spíše to vidím na použití na zabalení vánočního dárku menšího rozměru :)
Krabička je relativně malá, proto jsem hned věděla, že očekávaný krém na ruce (tak nějak jsem doufala :D), se tam prostě nenarve...a fakt, že ne... :D

Upřímně...není to tak vymakané jako Lady/Senzabox. Žádná pečeť na listě s produkty. Tento "lístek" byl zavázaný normální stuhou a i když to vypadalo pěkně, tak nemůžu si pomoct...ale trošku levně. Info list je napsaný pěkně (co se týče stylu psaní), ale zle se to na barevném pozadí čte :( Chápu "ideu" podzimního ladění, ale všeho moc škodí. 
Co ale trošku nechápu je, že tam jsou všude a na všem nálepky Nailbox. Nic proti, reklama se prostě dělat musí, ale na těch celých výrobcích mi to trošku překáží. To mýdlo to doslova kazí... :-(

A k obsahu...mrkněte... :)

  
Moje hodnocení: 
Nailbox mě překvapil. Dá se říct, že vším, protože nejsem úplný nehtový maniak a chvilku jsem přemýšlela CO TO tam vůbec mám :D Toto mi bude muset někdo objasnit ;-) Lak a mýdlo velmi potěšilo. Skleněný pilník jsem chtěla už dávno, takže taky chválím. Ty "tlačítka" nehtové kůžičky se neztratí, protože takové už jedno mám a vím, že je to super věc :)
Nálepky asi podaruji, protože na to já nervy prostě nemám :D Tipy jsou pro mě absolutní novinka a fakt jsem netušila, proč tam jsou...:D No, už začínám trošku chápat :)

Myslím, že pro ty z vás, které jsou nehto-maniačky, to je zajímavý box, kdy máte jistotu, že se dočkáte toho co máte rády :) 
Já bych potom osobně asi brala box, který by byl zaměřen jen na tělovou kosmetiku :D

Jsem mile překvapena, protože na rozdíl od senza/lady boxu toto vlastně "potřebuji" (= nemám pilník. lak na francouzskou manikúru, tipy !! :D, nálepky...) Na druhou stranu, neobjednám si ho, protože myslím, že jedna taková krabička, mě anti-nehtové maniačce, bude stačit :)


Už jste ho vyzkoušely? Jaké jsou vaše dojmy? 
...a nebo stále zastáváte názor:
"Radši si koupím co chci, než utratit za krabičku, 
v které není to co chci"? :))







Komentáře

  1. zaujímavé :-) čo táto srandička stojí? :-) momentálne mám toho veľa, ale ako darček pre nailmaniačku nie zlé ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Nepodařilo se mi zjistit, kolik stojí odeslání na Slovensko...v ČR je to 299 Kč už s poštovným, takže tipuji tak 13 €. Ale to případně zkus napsat přímo na nailbox.cz dotaz :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky